اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

همیشه سکوت نشانه ی رضایت نیست

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی …

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

کاش می دانستی من سکوتم حرف است

حرف هایم حرف است خنده هایم حرف است

کاش می دانستی می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم

کاش می دانستی کاش می فهمیدی

کاش و صد کاش نمی ترسیدی که مبادا دل من پیش دلت گیر کند

یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند

من کمی زودتر از خیلی دیر مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد

تو نترس سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد

کاش می دانستی چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت

در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست

تازه خواهی فهمید مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

این روزها من خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا آرامش او خط خطی نشود….

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

بعضی ها گریه نمی کنند

اما از چشم هایشان معلوم است

که اشکی به بزرگی یک سکوت

گـــــوشه ی چشمشان به کمیـــــن نشسته

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

دیشب در جاده های سکوت

در ایستگاه عشق

هر چه منتظر ماندم کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد

و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم . . .

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست

حق با سکوت بود صدا در گلو شکست

تا آمدم با تو خدا حافظی کنم

بغض امان نداد و در گلو شکست

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

گاهی دلت آنقدر می گیرد

که مجبوری تمام بغضت را با سکوت دفن کنی

واین است کار این روزهای خاکستری من

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم

دوستت دارم

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

کاش می شد برگردی و ببینی

چگونه چشمانم تقاص سکوتت هایت را پس می دهد

کاش …

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

دوستت دارم در سکوت

مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

تاوان عشق وسکوتم برای تو فقط یه چیز بود

سقوط …

اس ام اس در رابطه با سکوت Silence SMS

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد