اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

اس ام اس غمگین

http://icons.iconarchive.com/icons/artua/ukrainian-motifs/128/Apple-icon.png


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________


جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره!
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

ارزان تر از آنچه که فکرش را بکنی بودی
اما برای من گران تمام شدی


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

دلتنگی من تمام نمی شود
همین که فکر کنم من و تو دو نفریم دلتنگتر میشوم برای تو


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

گفته باشم ! من درد میکشم
تو اما چشم هایت را ببند ، سخت است بدانم می بینی و بی خیالی

______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

دوست داشتن ساده اما دل سپردن سخت است
دل دادن ساده اما فراموش کردن سخت است!
عاشق شدن ساده اما عاشق ماندن سخت است


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

امید ، اشکی پر از شوق است که با لبخندی عمیق جاری است


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

دست من گیر که این دست همان است که من
بارها در غم هجران تو بر سر زده ام


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

دلا تا کی اسیر یاد یاری
ز هجر یار تا کی داغداری
بگو تا کی ز شوق روی لیلی
چو مجنون پریشان روزگاری

______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________


اگرچه قلبم برای بودن کوچک است
اما برای همیشه مهمان این خانه کوچک باش


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

جانم ز فراق ، رنج بسیار کشید
با رفتن تو همیشه آزار کشید
ما همسفر راه درازی بودیم
بین من و تو زمانه دیوار کشید


______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم
آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم
ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت
من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم!!!



______  اس ام اس غمگین  _____________________________________________

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد