اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید

بهاری کن مرا جانا که من پابند پاییزیم

و آهنگ غزل های جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتی گریه های بی امانم گریه می خواهد

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید 91

این همه از تنهایی نترس

تو تنهایی وارد این دنیا شدی

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید 92

دنیا نخواستیم یار بی معرفت تنهایی بهتره

درد بی کسی نخواستیم شفاعت تنهایی بهتره

یک عمر بودیم در پی یار باوفا

اما ندیدیم به غیر از جفا تنهایی بهتره

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید 2013

تو تنها باش و من تنهای تنها

که دارم وقت تنهایی سخن ها

نگاه عاشقم تا آسمانهاست

مرا تا عرش اعلا نردبان هاست

نماز خلوتم را صد قنوت است

کلام شعر تنهایی سکوت است

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید گریه دار

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

فقط شنیدنش کافی نیست باید لمسش کرد …

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید غمناک و غمگین

تورو : تا کنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه  تنهایی شایسته رفاقت باشد

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید ناله دار و احساسی

با من تنها بگو این قصه را

با من تنها خدا این بنده را

ای خدا تنها تویی تنها منم

من به تنهایی تو سر میزم

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید عارفانه و عاشقانه

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !

و فهمیدم تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه درکش کنم …

اس ام اس های تنهایی جدید | اس های تنهایی جدید

بیچاره تنهایی

این عروس نگون بخت

آه  و اشک را دوست ندارد

و شکستن سکوتش

میداند عادت دشمن است

دل ناامید امیدوار میرود

و باز تنهایی می ماند و تنهایی

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید زیبا و قشنگ

وقتی بهت خیانت میکنن تنها رفیقت تنهاییه … تنهایی …

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید باحال و جالب

دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم

تا در روزهای تنهایی و دلتنگی به آن تکیه کنم

اس ام اس تنهایی جدید | اس تنهایی جدید غم و غصه

بدونت روز و شب افتاده ام در دام تنهایی

و تن خسته تر از پاییزم از انجام تنهایی

دلم با یاد عشقت می تپد هر دم دراین سینه

اگر در سر پرم هر لحظه از ابهام تنهایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد