اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

اس ام اس داغون کننده عاشقی

138083342271 اس ام اس داغون کننده عاشقی

اس ام اس زیبا

روزگاری شده که باید تلسکوپ بدست بگیرم و در فاصله های نجومی بدنبال دوست داشتن حقیقی باشیم..

اس ام اس عاشقانه

اس نمیدى چى شده،
از بیست گذشت سى شده،
ثانیه ها لنگ شده،
دلها همه سنگ شده،
خیال نکن جنگ شده،
دلم برات تنگ شده،
خسیس نشو اس بده،
حالى به مخلص بده!
تو سنگ شدى من شیشه،
آخه اینجور نمیشه،
بذار بگم چى میشه،
دوست دارم همیشه….!

اس ام اس جدید

عشق با همه ی وجود و شکوه خود در خانه ی قلب مرا هم به صدا درآورد و با خود کوله باری از مهر و محبت به ارمغان آورد. آمد و در قلبم طوفانی به پا کرد.طوفانی که همراه با رنج و ریاضت بود..

 

اس عاشقانه

بگرید و سوزد و نابود شود

آنکه چون شمع بخندد به شب تار کسی

بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند

آنکه یک بوسه ستاند ز لب یار کسی

عاشقانه

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن ، نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست ، بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن.

اس ام اس

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع ، در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع

غیر از تو ورود دیگران در قلبم ، عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع!

اس ام اس عاشق

دوستت دارم شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل!

اس ام اس قشنگ

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است

برای رسیدن به ” تو “

اس ام اس توپ

آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست

اس ام اس عشقولانه

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ،

من آنجا به انتظارت هستم

اس ام اس های نمونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد