اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

اس ام اس عاشقانه احساسی

1379509631081 اس ام اس عشق و گریه 27 شهریور


کمی آرام تر باران …
او دیگر کنارم نیست !

اس ام اس عاشقانه ۹۲

یک نفر هست که از پنجره ها
نرم و آهسته مرا می‌خواند
گرمی لهجه ی بارانی او
تا ابد توی دلم می‌ماند

اس ام اس عاشقان

عصر جمعه دلگیر تر میشود وقتی باران باشد و تو نه !

 

پیامک عاشقانه

باران ! باران ! با تو قراری دارم
یک لحظه مبار با تو کاری دارم
وانگاه چنان ببار ، کابم ببرد
من در دلم از دوست غباری دارم

اس عاشقانه

باران ببار … ببار بر سر همه آنان که ایستاده اند زیر آسمان تنهایی ها …

اس ام اس عاشقانه جدید

آهای تو …
توی این روزهای بارونی فکری به حال جای خالیت کردی ؟؟؟

اس ام اس عاشقانه زیبا

باران از جنس من است و من از جنس باران …
هر دو بی هدف می باریم به امید رویش یک امید از جنس عطر تنت !
زود برگرد ، باران نزدیک است !

اس ام اس عاشقانه خفن

چتر نمی‌خواهد هوای بارانی ، تو را می‌خواهد !!!

اس ام اس عاشقانه توپ

باران خیال تو آخر می کشد مرا …
ای کاش بر تن خـیسم چتر میشدی …

اس ام اس عاشقانه خوب

گونه هایت خیس است ؟
باز با این رفیق نابابت ، نامش چه بود ؟ هان ! باران …
باز با “باران” قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها
همدم خوبی نیست برای درد ها
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکند …

اس ام اس عاشقانه صبح

چقد دلواپسی سخته / چقد دلشوره بی رحمه

دارم دق میکنم بی تو / دلت اینو نمیفهمه . . .

اس ام اس عاشقانه شب

سحر دیدم درخت ارغوانی / کشیده سر به نام خسته جانی

به گوش ارغوان آهسته گفتم / بهارت خوش که فکر دیگرانی

اس ام اس عاشقانه روز

برای یک ثانیه عاشقم باش ، من باتری ساعتم را در می آورم . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد