اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

بهترین اس ام اس های زیبای تبریک تولد جدید به روز تولدت مبارک

http://icons.iconarchive.com/icons/dunedhel/kaori/256/Other-Butterfly-icon.png

بهترین اس ام اس های زیبای تبریک تولد جدید به روز تولدت مبارک


___________________ تبریک تولد جدید __________________________
سالروز تولدت
تولد همه خوبی هاست
دوستت دارم
تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
روزه تولد تو
تولد همه خوبیه و زیبائیها در زندگی من است
پاینده و خوشبخت باشی
تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
چه لطیف است حس آغازی دوباره
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز ... روز میلاد ... روز تو!
روزی که تو آغاز شدی
تولد مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت
تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
بهترین صدای زندگیم تبش قلب توست
سالروز تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
امشب اما همه جملات فرار کرده اند
همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
یک بغل یاس سفید پیشکش وجود پر مهرت
عزیزم تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان
تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
چه زیباست به خاطر تو زیستن
و برای تو زنده ماندن و چه تلخ است دور از تو بودن
جاودانه دوستت دارم
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
بهار را دوست دارم چون موسم شکفتن توست
و تو را دوست دارم چون شکوفائی من به وجود توست
عزیزم تولدت مبارک
___________________ تبریک تولد جدید __________________________
روز تولدت بهانه ای شد
تا بهترین شاد باش هایم را تقدیم حضورت کنم
دلت شاد و روزگارت بهاری باد
___________________ تبریک تولد جدید __________________________


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد