اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

اس ام اس و جوک خنده دار دسته اول

http://icons.iconarchive.com/icons/aha-soft/free-large-love/128/Smile-icon.png




ینی اینقدی که من شارژ خرج مخاطب خاصصم کردم اگه پس انداز میکردم الان سه تا لامبورگینی داشتم لیمویی . قرمز . یشمی

_____________________ ( اس ام اس و جوک دسته اول ) ___________________


دیروز دلم واسه دوران دبیرستان تنگ شده بود
شب خوابیدم دیدم سال دوم دبیرستانم امتحان شیمی داریم منم طبق معمول هیچی بلد نیستم
خلاصه کابوسی شده بود
صبح که از خواب پا شدم تا العان دارم اهنگ غلط کردم غلط محسن چاوشی رو گوش میکنم

_____________________ ( اس ام اس و جوک دسته اول ) ___________________


امروز سرکلاس زبان استادمون پرسید فرقwho وwhomچیه؟پسره برگشته میگهm.ینی خدایی سطح علمی رو داشته باشین قضاوت باشما من سکوت میکنم

_____________________ ( اس ام اس و جوک دسته اول ) ___________________


ﻣﻨﻄﻖ ﺧﺎنم ها:
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺑﺨﺮﻡ
ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮشگل ﺩﯾﺪﻡ
به خاﻃﺮ ﻫﻤﯿﻦ, ﺍﯾﻦ ﮐﯿﻒ ﺩﺳﺘﯽ ﺭﻭ ﺧﺮﯾﺪﻡ

_____________________ ( اس ام اس و جوک دسته اول ) ___________________


رفتم داروخانه بقیه پولمو چسب زخم داد!
منم با مشت ازاون سوراخه زدم تو صورتش تا دیگه واسه من ازین پیش بینی ها نکنه! همه که فقط زخم ندارن یکی هم اعصاب نداره.
الان دیگه میرم خرید بقیه پولمو بهم قرص اعصاب میده
بععععله!!!

_____________________ ( اس ام اس و جوک دسته اول ) ___________________


شب بودو خورشید به روشنی میدرخشید بیر مردی جوان تک وتنها همراه با خانواده اش در سکوت گوشخراش شب قدم زنان ایستاده بودن



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد