اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی
اس مس

اس مس

بزرگترین آرشیو اس ام اس های فارسی

اس ام اس غمگین دلتنگی جدید

http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/folder/128/documents-icon.png





خیلی سخته...عاشقش باشی ولی حتی اسمشم ندونی...لعنتی من به عشق دیدن تو این خیابون تکراری رو هر روز متر میکنم آخه تو کجایی؟
دلم تنگته

______________ اس ام اس دلتنگی غمگین اس ام اس __________________________


آن که تاج سر من خاک کف پایش بود
از خدا می طلبم تا به سرم باز آید

______________ اس ام اس دلتنگی غمگین اس ام اس __________________________


رگــــم را بخاطــرش زدم...
از کنـــارم رد شدو گفت :.
.
.
.
فـــقر چــه کارهـــا که نمیــ کند

______________ اس ام اس دلتنگی غمگین اس ام اس __________________________


ای که از تازگیه زخم دلم تازه تری
دائم از قصه ی دلتنگی من با خبری
مثل مهتاب که از خاطر شب میگذرد
هر شب آهسته از خاطر من میگذری

______________ اس ام اس دلتنگی غمگین اس ام اس __________________________


حرفهایم هنوزناتمام اند...تا نگاه میکنم وقت رفتن رسیده بازهم همان حکایت همیشگی ...پیش ازآنکه باخبرشوم لحظه ی عزیمتم ناگریز میرسد بازهم حسرت همیشگی...به راستی چقدر زوددیرمیشود...من خسته ام از تکرار اید کاش ها

______________ اس ام اس دلتنگی غمگین اس ام اس __________________________


چه دنیای بزرگی شده...!
تا چشم کار میکند... "جای تو خالیست

______________ اس ام اس دلتنگی غمگین اس ام اس __________________________


دلتنگی یعنی..
خلوت ِ تنهائی ات از آسمان ِ پائیز ابری تر باشد

______________ اس ام اس دلتنگی غمگین اس ام اس __________________________


همیشه یک بهانه براى درد دل هست
هیچوقت دلى بى بهانه نمیتپد نمیدانم بهانه ها دلگیرن
یادلها بهانه گیر؟
وچه قشنگ است بهانه دلتنگى



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد